dagen före fredag!

Idag hade vi datorkunskapsprov på Excel, provet var jätte enkelt och man var klar på sisådär 20 min! Vi hade då 2,5 h rast tills nästa lektion, vi gick först och åt sen åkte jag, Jossan och Emma till Fridhemsplan för att jag skulle in på The phone house och fixa en grej med min mobil. Vi tog oss ett varv inne på H&M innan vi åkte tillbaka till skolan, tog oss en macka i matsalen och sen  var det dags för den ”efterlängtade” halvdagen med Serena... Var dock inte så hemskt, ganska lugn lektion och vi fick dessutom sluta tidigare! :)

Missade dessutom bussen hem sen på grund utav att någon (nämner inga namn haha) tyckte vi skulle ta en senare tunnelbana. ;) men de gjorde inte så mycket, hade sällskap med Jossan ett tag, tog en liten och väääldigt snabb fika på donken.  Somnade och sov som en stock på bussen hem, missade nästan att gå av.

Imorgon är det i alla fall fredag och de ser man ju alltid framemot! Nu ska jag gå in på svt och kolla på julkalendern som jag fortfarande inte har sett och se om det är något att ha.


 

 rawr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0