dan före dan före dopparedan

inatt sov alla tjejer hos julia för vi hade ju minijul igår, tack för alla julklappar :) agnes och sofia gick hem i gryningen för dom skulle göra lite saker men jag, rebecca och julia låg kvar och sov läääänge!! sen gick vi upp och åt lite godis och så. sen gick jag och rebecca hem och jag träffade elin en stund. det var länge sen så det var rooligt, hade mycket att prata om kan jag lova!! sen när hon gått hem gjorde jag inte så mycket. satt ocg degade bara. nu på kvällen har jag bara vart hemma och kollat på film med mamma, mysigt!

 

imorgon ska jag görst en snabbis till fridhemsplan och sen ska jag träffa vicky! <3
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0