dan före dopparedan

nu är granen klädd och julklapparna ligger redo för att öpnnas under granen. vi har verkligen julstämning här hemma nu. jag vill typ bara gå och lägga mig nu så att det blir julafton snart.
idag var jag först i stan en stund coh skulle hitta en sista julklapp men med mitt lokalsinne så hittade jag inte till dom affärerna jag ville komma till. jag typ stog där och tänkte att var är jag nånstans typ... sen åkte jag iaf hem, inte ett öre fattigare. sen åkte jag till vällingby med vicky och kollade runt lite. sen hem och ta in och klä granen, käka middag, glasera pepparkakor, dricka glögg och lyssnade på julmusik så nu är vi redo för julafton här hemma.



jag kommer nog inte skriva nåt inlägg imorgon så GOD JUL!!!
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0