De var ett tag sen ....

har inte loggat på ett tag nu, tog mig en liten julpaus... så vad har hänt i mitt liv på senaste tiden då? Det var ju julafton i torsdags fick massa fina julklappar, lite kläder, smink, parfymer, smycken, pengar och lite annat :)

På fredagen var jag med Sara och Lotta, dom kom hem till mig vid 7 tiden vi kollade på Män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden riktigt bra var dom tycker jag! sen blev de också en hel del snack och skratt fram till 2 då dom åkte hem.

Lördagen spenderades i stan med älskade Johanna! Vi spanade in vad som fanns på mellandagsrean, hittade mig en hel del fina grejer bl.a 3 linnen, 2 leggins, ett par jeans och en kofta. Åkte sen hem till Jossan, vi åt middag, sjöng singstar ( DILEVA I MITT ♥ HAHA ) sen åkte vi hem till Jossans kompis Elin och kollade på film, vid två tiden tog vi bussen hem till Jossan och sov, vaknade inte förän vid 1!

I söndags, alltså igår åkte jag hem från Jossan vid två tiden typ sen på kvällen åkte jag Mio och Lovisa först till konsum och bunkrade upp med ben&jerry och godis sen hem till Sara och Lotta och kollade på sex and the city filmen! tog sista bussen hem som gick vid halv 12 (JAG HATAR MINA BUSSAR!) mio följde med mig hem och sov här, vi kollade först på madagaskar och kollade i gamla härliga skolkataloger innan vi somnade vid 3 ungefär.

Nu för ett tag sen åkte mio hem, hon skulle iväg nånstans så hon var tvungen att åka tidigt, tror jag ska gå och lägga mig och sova en timma till nu :) fast först måste jag ut och hämta glassen som står ute i snön och lägga in i frysen hehehehe orkade inte de igår så begravde glassen i en snöhög!

Puss och godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0