dionysos. aiskylos, sofokles, euripides

jag sitter här ch pluggar om grekiska antiken... asså kan alla störda namn bara fastna i mitt huvud någon gång. jag tog en paus för en stund sen och kollade på vänner. jag vill gå ut i snön men jag hinner inte för jag måste sitta inne och plugga när det för en gångs skull är snö här... gnäll gnäll :P

igår fixade jag iaf naglarna och ia och chrisse, tack :) det blev fint och jag blev glader då. vi hade franskaprov idag och jag hann inte göra klart det innan tiden var slut så jag kan väl inte säga att det gick bra direkt :/


naglarna syns inte så bra, men dom är fina iaf :) <3

nu ska jag återgå till pluggandet, fast jag kan nästan allt tror jag!
puss <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0