Godnatt♥

Hade sovmorgon till 10 imorse, hade dessutom väldigt trevligt sällskap till brommaplan av Johanna :) Märkte på bussen att jag inte hade något lepsyl med mig så jag var tvungen att springa in på ica och köpa ett! Jag klara mig knappast en dag utan lepsyl,
lite av ett beroende tror jag! När jag kom till skolan var de idrott då hade vi innebandy match mot
tvåorna, vi var såååå grymma och vann... eller inte hehe.



Efter skolan åkte jag in till stan och mötte issa och hennes kompis. Issa åkte sen med mig till fridhemsplan vi käkade middag på Café Fix där träffade vi också på Febe, väldigt trevligt! :)
Kom hem vid åtta tiden, hoppade in i duschen sen var det dags för paradise hotel! nu ska jag lägga mig i sängen och plugga lite spanska innan jag somnar!
puss och godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0