HAPPY NEW YEAR!

idag var jag ju som sagt i stan, panikletade efter en klänning till nyår men hittade ingenting, eller jag
hittade massa fina klänningar men ingen i rätt storlek, alla i hela sverige verkar ju ha samma storlek...
köpta också nya strumbyxor då de är hål i alla mina, hade proböem även där att hitta rätt storlek, gick
på 4-5 olika h&m innan jag hittade rätt! mötte sen upp mamma och bytte också klockan som jag hade fått i julklapp till en annan klocka :)

kom hem vid halv 8 ungefär, har bara tagit de lugnt framför tvn och tagit mig en dusch sen dess.

juste, eftersom jag inte hittat någon klänning, så ska jag låna en av issa istället, men jag tyckte inte
riktigt om hur den satt nertill eller den var ganska lång, eller är de jag som har för korta ben kanske men
i alla fall så tog jag saken i egna händer och sydde upp den lite! gäller bara att jag fixar tillbaka den
sen eftersom issa inte har en aning om att jag sytt om hennes klänning lite och jag tror inte hon skulle
bli så jätteglad om hon får reda på det heller så jag hoppas bara den ser ut som innan när jag sprättat
upp de jag sytt hehe!

kommer nog inte skriva något så gott nytt år allihop och ha en riktigt rolig kväll för de ska jag i alla fall ha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0