JULLOV!

tjoho, nu har jag jullov! började med att vi var i sklan i typ en timma på julshow och lite sånt. sen åkte jag och jossan till vällingby, vi satt ett bra tag inne på coffee corner och åt varsin macka sen kollade vi runt lite i affärer efter julklappar. åkte sen till brommaplan för att möta upp sara :) sen kom johanna och vi åkte då tillbaka till vällingby, jag och sara träffade sanna och bella och johanna var med angelica. sara stannade kvar i vällingby sen och johanna åkte med mig hem ett tag:) nu om sådär en halvtimma ska jag ut i kylan och till bussen, ska först hem till jossan och sen till vällingby IGEN och gå på bio med marcus och några.

sen ikväll eller natt blir det kanske lite pulkaåkning och filmmys hemma hos mig med 309-folket :)

stoooooooor julpusssss till alla !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0