julstämning

nu har jag fått riktig julstämning!! igår var vi ju på bio några från klassen och några fler. det var mysigt fast bion var läskig och jag och vicky typ dog lite, men efter filmen levde vi igen. efter filmen åkte vi hem och sen träffade jag agnes, rebecca, sofia och julia och vi gick ut och åkte pulka för första gången på typ flera och fy faan va kul det var! snöänglar, snöbollskrig, pulkatåg och massa skratt. tjejer ni är bäst ;) ingen hade kamera med sig så det blev inga bilder, men ni kan ju bara tänka er hur vi såg ut med täckbyxor och pulkor i släp x)
när vi åkt klart och tårna var isbitar gick vi hem till rebecca och drack te och myste runt! sen somnade vi efter ett tag. 

idag vaknade vi och sen gick jag hem och åkte sen till vällingby med familjen och nu är jag typ klar med alla julklappar, så sköönt!! och fattig är jag också.

nu ska jag fixa med mina vänners julklappar så dom är klara till våran minijul!! <33

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0