LUCIA

idag är det lucia och jag sitter och pluggar franska, inte så aktivt men... snart ska jag, ia och thomas till mormor och baka pepparkakor, mysigt!!

igår var jag i vällingby med familjen en stund och fick iaf några julklappar köpta, men har fortfarande typ mer än hälften kvar. vi köpte goda dounats från torget och sen kom sara, elin och åsa och fikade dom med oss. igårkväll var jag först bara hemma, kollade lite på robinson och så. sen träffade jag agnes, julia och rebecca igen och vi gick på prommenad och var hemma hos agnes och flummade och åt julias mammas lussebullar som var goda, men jag fick ett hårstrå i min x)

igår var det helt vitt på gatan, men nu har typ all snö smällt igen :( 

men nu ska jag återgå till pluggandet, puss <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0