Man blir snäll av pepparkakor!

Sov ju hos Sara och Lotta inatt, vi somnade väl runt halv 3 sådär och kl 5 var jag och Sara redan uppstigna. Var riktigt svårt att komma upp ur sängen, saken gjorde det ju inte lättare då Sara har nog en av världens skönaste sängar! men de var bara att pallra sig upp och sen knalla iväg till bussen som gick vid halv 6 ungefär.

Väl framme i Brommaplan mötte vi upp Jossan, Cissi och Emma och åt frukost på donken för att sen åka till skolan och kolla på luciatåget. Vet inte vad jag ska säga, men a man har settt bättre hehehe.... en tjej ramlade till i trappan när hon skulle gå av scenen, typ höjdpunkten av luciatåget hahah nej nu är jag elak.. Det bjöds sen på glögg, pepparkakor och konstiga lussebullar.

Till lunch blev det gröt som smakade blä men som tur var fanns det massor med pepparkakor så det gjorde inte så mycket i alla fall. Mattelektionen var förvånadsvärt lugn, kanske för att hälften var trötta och typ låg o sov.

På väg till tunnelbanan smög vi oss in i matsalen och snodde åt oss ännu lite fler pepparkakor hihi. Har ju hört att man blir snäll av pepparkakor och efter alla pepparkakor idag borde jag nog vara väääldigt snäll! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0