Måndag och INGEN SKOLA!

helgen har varit riktigt bra :) Först på lördagen städade jag och issa hela huset, eller a typ mest jag eftresom mamma och pappa skulle komma hem sen på natten efter en vecka på Mallis, är ganska så glad at jag inte fljde med eftersom de hade varit skitkallt och bara regnat nästan! sen trodde jag issa skulle vara hemma på kvällen också så jag tänkte att jag också skulle de men sen övergav hon mig här hemma och åkte till en kompis istället :( men som tur är smsade Jossan runt halv tio och frågade om jag skulle med hem till typ Frankes kompis så jag skyndade mig att klä på mig och åkte iväg, sov sen hos jossan och igår var jag bara hemma och gick å la mig tidigt :)

Om en timma ungefär ska jag iväg in till stan med Sara, ska köpa de sista julklapparna! Får se vad jag hittar på ikväll, några förslag?





DU ÄR SÅ OTROLIGT JÄTTEBRA! :)♥


Kommentarer
Postat av: Josefine

vi är så otroligt jättebra tillsammans!! <33

2009-12-21 @ 15:25:26
URL: http://victoriaochjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0