mellandagsrean

idag har jag varit i sollentuna centrum hela dagen. blev lite besviken faktiskt... dom hade inte så många bra affärer... det fanns inget bikbok, inget stadium, inget jc... så det vart inte så mycket köpt. men jag köpte iaf en klänning till nyår. jag är lite osäker på den men jag tror jag ska ha den iaf... den är mörkgrå och inte svart som jag ville, det är där skon klämmer :/ men den var fin iaf :)

om typ en halvtimme kommer vicky hit och då ska vi äta middag och sen får vi se lite vad som händer... hade bra planer, men dom sket sig :P

juste, igår provade jag och ia våran nya vågtong som vi fick av mormor i julklapp och det blev jättefiiiint :D



det är finare irl än på bilden :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0