natti natti

Idag vaknade jag klockan 7! Åkte till blackeberg och hade möte med silverstolpe där, de gick bra o så men
har jag har mycket att fundera över. åkte sen med mamma till Vällingby, kollade lite i affärer sen gick vi
och åt wok till lunch!

Vid halv 2 mötte jag upp Jossan i stan, kollade runt efter en nyårsklänning till mig bland annat men det
fanns inte en enda snygg klänning i min storlek! fanns bara strl 40 och uppåt, eller jo jag hittade en i
rätt storlek men då var ju såklart blixlåset trasigt -.- så de blev ingen klänning för min del ska låna
en klänning av issa istället!

Vi tog även en fika på coffehouse by george och gissa vilka som kom in där? jo, catja och andreas från
paradise hotel! hade riktig lust att gå fram och fråga vem som vunnit hela skiten men jag ångrade mig... hehe

Nu ska jag gå och göra mig iordnng och gå och sova, tänkte gå upp hyffsat tidigt och fixa lite saker.
sen vid tre tiden ska jag åka till stan och möta mami för att byta lite julklappar.

puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0