Pepparkaksbak!

Kvällen har varit riktigt lyckad, Jossan hade ju som sagt vågat sig ut till mig här i skogen :) Vi kollade först på idol och blev väldigt upprörda över att Calle gick till finalen! Jag tycker absolut Erik och Tove skulle varit i final och inte SVETTMANNEN! aja, skitsamma hoppas Erik tar hem segern i finalen i alla fall!

Efter idol bakade vi pepparkakor och lyssnade på julsånger för att få lite julkänsla, blev en hel del fina pepparkakor och även pepparkaksgubbar och gummor med avhuggna huvuden haha

Imorgon på dagen ska jag och Jossan på bio och se förhandsvisningen av Sin nombre, imorgon blir det inga popcorn till bion utan vi kör på pepparkakor och lite go choklad :)





Jag gjorde helt klart snyggaste pepparkakan hahahahaha!




Kommentarer
Postat av: Lotta

HEJA CALLE! :D<3<3

2009-12-05 @ 15:03:33
URL: http://rehnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0