plugg, plugg och åter plugg................

Har precis pluggat klart ekonomi och gjort klart massa resultat och likviditetsbudgetar... nu ska jag bara försöka orka ta tag i matten och försöka banka in lite kunskap i mitt för tillfället överbelastade huvud. ska även försöka hinna skriva lite mer på min samhällsredovisnig och göra spanska läxan..... rolig kväll man har framför sig!hehe

har förövrigt bara haft en lektion idag, så de har varit väldigt skönt! När jag var på väg hem ringde johanna så jag åkte och mötte henne och var med henne i vällingby ett tag. sen på bussen hem fick man trevligt sällskap av kalle, jocke, patrik och adrian! :)



VÄRLDENS SÖTASTE LILLA KISSE :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0