slitsamt med julklappar

nu ska jag inte avslöja för mycket, men jag har suttit och slitit med lite julklappar hela kvällen. jag trodde det skulle gå frto, men icke.

igår satt jag också hemma och slog in julklappar och så och sen smsade franke vid typ halv tio och frågade om vi ville följa med hem till hans kompis och det ville vi ju. så jag agnes och vicky åkte dit och det var kuul!!
vicky sov här och vi somnade inte så tidigt. vaknde på morgonen och då åkte hon hem och jag fljde med familjen och köpte gran och sen har jag och ia bakat knäck och en andra omgång lussebullar, muuuums! dom blev faktiskt riktigt bra!

nu är jag iaf klar med alla julklappar, skööönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0