tandkrämskrig mitt i natten.....

Igår kväll var jag ju med Sara, vi kollade Robinson sen kollade vi på American pie beta house och åt lussebullar! Vid tolv eller ett-tiden kom Lotta hem. Vi satt först och snackade ett tag i Saras rum sen utlöstes det en riktig fight mellan mig och Sara hehehe. Det hela började med att jag typ råkade komma åt Saras knä lite och då börjar hon trycka upp sina fötter på mig, blä! (jag som bara ÄLSKAR fötter..........eller inte!) Det hela slutade med att vi låg helt slut på golvet efter vår lilla brottningsmatch eller vad man nu ska kalla de och skrattade åt de hela!

Vi satte och sen i köket ett tag och fortsatte prata massa skit. Vid tre någon gång gick vi och borstade tänderna och ja det slutade med värsta tandkrämskriget! Det började med att jag skulle låna tandkräm av lotta men då slickar hon på hela korken hahhah så då klämde jag ut en stor klump med tandkräm och kletade in hela hennes kind med! Så jävla kul de var! Hahahaha Sara satt bara och garvade ihjäl sig åt oss. Lotta sprang i alla fall iväg och gömde tandkrämstuben trodde vi men istället så hade hon smugit in i Saras rum och kletat in hela hennes lampknapp med tandkräm. Sara får ju såklart hela handen full med tandkräm då hon tänder och gissa vem hon ger i igen på!? Jo mig! Hela mitt ansikte var fullt med tandkräm till och med hela ögat och ögonfransarna. Det var en väldigt vild natt om man säger så...

Vid tolv idag blev jag väkt av sara! Fyfan va jag blev sur på henne, hon väkte mig på världens äckligaste sätt! Jag vaknar av att hon smeker hela min arm med sin fot! Usch! Jag har i alla fall kommit på en rikgt bra ge-igen plan till nästa gång vi sover över! Jag har även Lotta på min sida, mohaha.
Så akta dig Sara ;)♥


Sälen 2007


Kommentarer
Postat av: Lotta

hahahahah det är alltid lika skojigt att vara med er :D<3<3

2009-12-14 @ 23:04:48
URL: http://rehnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0