Vill ni ha mina chips?

Idag var jag runt i stora staden med Johanna, sen åkte vi till fridhemsplan och käkade juleskum! Sen träffade jag Jossan, ahhaha fy fan va jag skrämde henne! Hon satt nere vi tunnelbanan och väntade på mig för att vi skulle in till stan. i alla fall, hon satt och lyssnade på musik så hon hörde inte att jag ropade på henne för det kom precis en tunnelbana som vi kunde ta men hon hörde såklart inte så jag börjar springa mot henne när jag är typ en meter ifrån henne vänder hon sig om och får typ en hjärtattack när jag kommer i fullfart mot henne. HAHAHA jag typ dog!

Vi var sen i kungsan och kollade på konserten som var där för att rädda radion. Vi såg E.M.D, darin, ERIK GRÖNWALL och dead by april! :) sen gick vi till hemköp vid t-centralen för jag skulle köpa med mig lite saker hem. när vi står i kön till kassan är det en kille som står framför oss som har två chipspåsar i korgen. vi börjar lite tyst för oss själva sjunga på "nu är det slut på veckan, det är dags för fredags myyyyyyys" hahaha såklart märkte vi inte att vi kanske sjöng lite högre än vad vi själva trodde och kille vänder sig om å ba hahaha vill ni ha mina chips eller? herregud asså.... hahahahha

eftersom det varit snöstorm typ hela dagen så går ju bussarna lite som dom vill här på ekerö men som tur är skulle issa ha några kompisar över här och käka middag så jag hade turen och blev hämtad av Viktor! :) 

Nu ska jag sätta mig i köket med de stora människorna och äta kladdkaka! MUMS.

Imorgon är det dessutom JULLOV!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0