Ännu en söndag...

Idag hade jag egentligen tänkt gå upp för att vara lite hurtig och hinna ta en joggingrunda på morgonen, men nej så blev det inte, var sååå mycket skönare att ligga kvar i sägen och sova när klockan väl ringde! Gick istället upp vi halv tolv och satte mig och åt frukost och kollade på reprisen av idol:)

Annars har jag varit ganska effektiv och pluggat har hunnit göra alla instuderingfrågor till samhällsprovet och läst lite i boken har även städat, plockat undan alla kläder i rummet och dammsugit!

Har precis duschat så nu ska jag gå och torka håret lite, ska nog köra på att ha mitt krulliga hår imorgon, det var ett tag sen nu! Nu ska jag sätta mig framför tvn med min kissekatt i knät och kolla på något kul!:)

 

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Puss på dig vicken :D<3

2009-11-22 @ 22:03:31
URL: http://rehnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0