En riktigt lyckad dag!

Idag har det varit en riktig toppen dag måste jag säga! Dagen började som vanligt med trevligt sällskap på bussen av 309:an barnen till brommaplan, sedan var det dags att sjunga lite Ricky Martin på spanskan följt av en timmas plåga med engelska.... senare efter lunch hade vi matte och fick sluta klockan 13 istället för 13:30 då man skulle gå och vaccinera sig mot svininfluensan / fläskhosta / baconsjukan och allt vad den nu kallas, men själv slipper man denna hemska vaccination följt av alla tusen biverkningar som att bara kunna gå baklänges och prata när man springer (?) då man redan har överlevt svininfluensa haha! Skönt att det finns något positivt med det i alla fall!

Jag och Jossan drog sedan vidare till gymnasiemässan för att kolla läget lite, när vi kom dit försökte en thg:are värva oss till skolan men vi går ju redan där höhö. Gick runt där lite tills det började kurra lite i magen, då kom jag på att vad Sara berättade imorse för mig på bussen, att hon hade suttit och packat små påsar med broshyrer och godis dagen innan när hon var med på gymnasiemässan. Så vi skyndade bort till Psykologigymnasiets monter och mycket riktigt så låg det två små godisar i påsarna! :D Dom satt riktigt fin i våra hungriga magar och goda var dom också måste jag säga! :)

Vi tänkte sätta oss och ta en fika på cafét där på mässan, men eftersom det inte fanns så mycket mer än några dyra och torra bullar så drog vi in till stan och satte oss på sandy's där det blev en 3,5 timmars fika som bestod av Chai, muffins, hallonpaj och väldigt intressanta och roliga samtal!

Vid halv åtta tiden mötte jag upp Johanna på tunnelbanan för att äta middag på pizza hut, otroligt goda (men något dyra) pizzor har dom! fattiglappar som vi är lämnade vi endast 1kr(!) i dricks efter vi sett den svindyra notan vi fick! hehe, lite skämmigt sådär...

Blev sedan att åka mot brommaplan för att lämna tillbaka en film jag hade hyrt och sedan ta bussen hem, kom hem för ungefär en halv timme sen och tänkte snart lägga mig i sängen och mysa framför ett par avsnitt av Sex and the city! 


   
Jag och Johanna från kvällen i Lundhagen i sommras!                
(hehe, kommer du ihåg vart busstidtabellen hammande!?)



Världen underbaraste Jossan!<3


Och självklart får vi inte glömma bort att tacka Sara för att du
berättade om godisarna i påsarna! :D

Kommentarer
Postat av: hon som iINTE bangar på spinning haha förlåt vicky jag var bara tvungen <3 <3 <3

åhh jag vill inte komma ihåg det hehehe:P

2009-11-24 @ 20:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0