:)

Dagen har rullat på som vanligt idag, spanska, datorkunskap vilket jag tror är världshistoriens onödigaste ämne eftersom alla ändå bara är inne på facebook(!), sedan blev det pasta och currykyckling till lunch, fortfarande väldigt förvånad över att vi inte fått någon korv den här veckan! :o På halvdagen hade vi en förläsning om aktier och fonder, något långtråkigt och man höll nästan på att somna till slut…

Efter skolan träffade jag på Dennis ett tag för att sedan bege mig in mot stan och vara med i undersökningen. När jag väl kom dit visade det sig att de hade överbokat så jag fick mina pengar och fick gå direkt, snacka lättförtjänta pengar! haha :)



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0