FREDAG

Idag började morgonen med spanska sedan hade vi håltimma från 9.30 till 12 så då åkte jag, Jossan, Cissi och Emma in till stan. Jag hade som sagt tänkt köpa ett par nya leggins men såklart fanns inte dom jag ville i min storlek så det blev inga :( Vi gick sen och åt på taco bar, MYCKET godare än maten i skolan!

Sedan åkte vi tillbaka till skolan och hade 1h och 40 minuters matte! helt sjukt lång lektion!:o Jag och Jossan var ju väääldigt akiva och koncentrerade på den lektionen.....eller inte hehe...

Sen åkte jag i alla fall hem, träffade Qassim på bussen så fick sällskap en bit hem så de var trevligt :)

Ikväll ska jag in stan med ett helt gäng brudar och äta middag någonstans, tror vi är drygt 13 stycken! Väldigt trevligt ska det bli att träffa alla igen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0