glasögonorm!

Kom nyss hem för ett tag sen, gick tidigare från skolan för att hinna till läkaren och så har jag hämtat min glasögon som var klara, så nu har jag glasögon så nu kan alla sluta tjata på mig att jag ska skaffa de! haha;) känns väldigt konstig att ha glasögon är så ovan att se mig själv i de och jag blev helt yr i huvudet så var tvungen att ta av mig dom, få se om jag vågar på mig att ha på mig dom i skolan imorgon...

har fått i uppdrag att laga carbonara till middag ikväll så ska snart om ett tag börja med det sen blir det till att plugga engelska ikväll eftersom jag skippade de helt igår och satte mig och kollade på tv istället, ångrar de nu i för sig skulle vart skönt om man hade de gjort redan, men jag får skylla mig själv! -.-



Jag och Antonia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0