Gubbar med stora ölmagar! ;(

Idag har dagen bestått utav att sooova och plugga... Senare mot kvällen blev det mycket trevligare då Sara kom och höll mig sällskap, det blev massor av prat och så kollade vi på Robinson och åt min och Lottas egna goda glass! (förlåt lotta, men det finns lite kvar till dig fortfarande!;)) Men angående Robinson, man satt och hoppades på att man skulle få se snygga, unga och vältränade killar springa runt på stranden men NEJ, istället är det nästan bara gamla gubbar med stora jävla ölmagar! VARFÖR?! En riktig besvilkelse!

Nu har jag precis följt Sara till bussen, tror jag ska gå och sova nu så jag orkar upp imorgon och plugga till samhälls provet... Inget man ser fram emot direkt, men men det måste ju göras...

Puss och godnatt<3












Sara :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

haha vilken smak är det som är kvar? :) vi måste fan ta och äta upp den någon gång vicken! :D<3

2009-11-22 @ 21:53:10
URL: http://rehnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0