hmmm, de här med rubriker....

Nu har jag precis tagit mig en dusch, tänkte gå och lägga mig och sova redan, känner att jag behöver en lååång natts sömn! :)

Imorgon är det torsdag vilket betyder att vi har 2 hela timmars otroligt rolig och lärorik datorkunskap (NOT!) och även en lång halvdag då unga aktiesparare ska komma och föreläsa..... Sen efter vi har slutat ska jag in mot stan och vara med i någon sorts undersökning om kontankort och mobiler, kul nog får man betalt för besväret också så man får lite cash i plånboken, vilket man såklart inte tackar nej till! :)

Ne, nu ska jag borsta tänderna sen lägga mig i sängen, lyssna på musik och sova!

godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0