paprika, lussebulle och tuggummi

Nu har jag precis käkat middag, blev sallad eftersom alla var lata och ingen pallade laga mat, vet inte riktigt om man kan kalla min sallad i för sig eftersom den mestadels bestod av paprika...? Lite senare ska jag i alla fall äta årets första lussebulle, ska bli gott! :)

Idag har jag även lärt Jossan blåsa bubblor inåt med tuggummit, var lite kul för på tunnelbanan hem när vi båda satt och smällde bubblor och en tjej bredvid oss verkade bli lite småirriterad över detta jobbiga ljud och började kolla lite surt på oss för att vi skulle sluta.(tur att du inte var där Fia, jag vet ju hur mycket du gillar när jag gör det haha;) ) Men inte slutar vi för det, tvärtom! Vi börjar smälla så högt och så många vi kunde och ja hon verkade allt annat än glad, fick mig en och annan mördarblick från henne haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0