Paradise !


Idag har hela min eftermiddag bestått utav plugg till samhällsprovet som är imorgon! kan det mesta ganska bra men en del saker är så förvirrande och jag blandar ihop de, men det ska nog gå bra hoppas jag!
var även duktig och gjorde en del av engeslska stencilen som vi fick istället för lektionen på fredag, förhoppningsvis har vi inte heller någon matte då och det betyder att vi endast har spanska och då struntar man ju såklart att gå på den!hehe
Nu snart börjar Paradise hotel så ska bänka mig framför tv, är otroligt sugen på en apelsin men funderar på om jag verkligen orkar ta och skala en haha.

nej nu måste jag skynda iväg så jag inte missar Paradise!





HAHA, otroligt snygg bild(NOT)! en liten hälsning till dig sara! ;)


Kommentarer
Postat av: sara

SHMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEXY MAMA!:)<3

2009-11-23 @ 22:17:46
URL: http://sararehnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0