puss och godnatt

idag har jag som sagt varit med sara, han även träffa på lotta ett tag men hon kommer alltid hem när jag ska åka:( Imorgon har vi en lång håltimma mitt på dagen så det snackas om att vi ska dra in till stan och äta på tacobar, behöver också köpa ett par nya leggins så ska försöka hitta ett par då när vi ändå är i stan.

nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa åtminstonde ett kapitel i min engelska bok så jag blir klar med den snart!

puss och godnatt<3

Längtar tillbaks till alla våra härliga och roliga kvällar i somras min fis! :) 


Kommentarer
Postat av: Lottis

Jag blir alltid jätte ledsen i ögat när du måste åka och vi bara har varit med varandra i typ 10 min :( men det är alltid överdrivet roligt att ha dig här när jag kommer hem, haha :D<3<3

2009-11-27 @ 18:12:46
URL: http://rehnlund.blogg.se/
Postat av: fia

jag saknar det också! :( men nästa sommar blir ännu bättre :D:D:D<3333333

2009-11-28 @ 14:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0