april april din dumma sill!

hejsanhoppsan, idag är det första april och jag har än så länge lyckats att inte bli lurad, men har heller inte lyckats lura någon förutom nyss när jag lurade jossan att jag skulle färga håret svart.... lättlurad liten flicka de där ;) var som sagt i stan förut, köte i alla fall två tröjor sen fick jag vänta i 49475485 år på bussen i brommplan så jag gick in och shoppade på apoteket... träffade i alla fall bland annat oscar på bussen som ville ha en leverans på Rød pølse från danmark haha.

när vi var inne på bik bok idag och stod i kön hör vi att kassörskan pratar exakt som ena tjejen i Mia & Klara, blev ju bara lite svårt att hålla sig för skratt när det var vår tur att betala hahaha.



idag är det 5 dagar kvar till vi ska äta Rød pølse!


grå & lila randig hoodtröja bik bok


vit tröja från bik bok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0