återträff och pizza

Idag åkte jag med mami till tappen och tog bussen där så kom jättetidigt till skolan så jag åkte till fridhemsplan och tog mig en liten promenad till skolan istället :) På idrotten idag dansade vi bugg, foxtrot (?) och vals, och fyfaaaan va gryyym man va, hehheheh! Efter jag slutat kom johanna till skolan och sen hade vi sällskap till återträffen, de var kul och trevligt att träffa alla! :) Vi fick kolla på ett bildspel med massa bilder från 6-9 och oj vad alla har förändras! kul var det i alla fall! Vid 6 tiden åkte vi hem, fick åka med mamma även hem och Sara och Lotta följde med också, vi käkade pizza och hade de gött sen åkte dom hem och jag kollade på anna anka nu ska jag leta musik och sen plugga español!

 Hasta luego


Balen i nian :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0