Elvis vs Janis Joplin :P

torsdag idag och imorogn är det valboooorg! idag var jag elvis på dramat och det var typ ganska kul, speciellt att klä ut sig :) vicky var janis joplin och hon var rätt snygg. vi var rätt bra. sen hade vi ekonomiprov och jag tror det gick bra och sen åkte vi hem och nu kom jag hem för ett tag sen. när pappa kommer hem ska vi övningsköra. jag och freja tänkte gå på street funk på åkeshov men jag har jätteont i halsen och huvudet så det får helt enkelt bli en annan dag :( jag som var taggad!

imorgon blir det en lektion, arbetsintervju på coop, sen ska jag träffa vicky och sen hem fixa sig och sen valborg lixom.


Elvis med skinnbyxor, skinnjacka och vit skjorta och Janis Joplin med blommig kjol, peacelinne och typ blommig tröja :P snygga eller vad? <3<3


Kommentarer
Postat av: Agnes (enoimreh)

åh nej alla blir typ sjuka :( lycka till på intervjun, fett coolt! <3

2010-04-29 @ 17:54:56
URL: http://enoimreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0