It's just the beginning it's not the end

Idag blev det en riktigt skön dag! Sovmorgon och bara svenska prov! Imorse blev jag klar typ långt innan bussen gick så jag tog mig en promenad och gick ett par busshållplatser i stället, det var riktigt solit och härligt :)
efter svenska tog jag o jossan en prommis in till stan och åt buffé på pizzahut, matkoma efter de säger jag bara! Sen joinade vi Johanna ett tag i vällingby innan hon skulle tillbaka till skolan igen, vi vandrade runt inne på lagehouse ett bra tag innan vi gick till tunnelbanan. Jag gick av i blackeberg och mötte johanna där och kollade på retoriktävlingen som dom hade där i skolan sen efter det åkte vi till brommaplan för att ta bussen, johanna fick där också en hjärtattack efter att jag ryckt henne åt sidan då hon var typ 1 cm från att bli totalt mosad av en buss hehehe... åkte med Johanna hem och gick ut och sprang, då fick jag dagens andra hjärtattack när jag hörde och såg något prassla runt i diket... min första tanke var shiit de är en orm efter oss så jag får panik, skriker och tar  tag i johanna och springer i väg och hon stackarn förstod ingenting vad jag egentligen häll på med hahaha
Nu ska jag gå och duscha sen kanske skriva lite på idotten om jag orkar annars tror jag nog att jag går och sover, har en jäkla huvudvärk just nu... :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0