låååååååångfredag!

jag är glad idag för det är fint väder och jag  har världens underbaraste vänner! igår kollade vi på film hemma hos julia, jättemyisgt! vi kollade inte så aktivt utan vi pratade mest, men det är så det ska vara. vi gick hem vid halv ett och då somnade jag bums. imorse vaknde jag vid elva, gick upp, åt frukost, städade mitt rum, gick på en lång prommis med mamma, åt lunch och nu har jag precis duschat och ska snart göra mig iordning lite och så. ikväll kommer petersson/gustavsson hit vi ska fira dom som har fyllt år :)

här kommer lite bilder på mina kläder som jag köpte igår i stan. 

 
båda från bik bok och båda var på rea, skitbraa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0