lördaaaag!!

nu sitter jag här helt ensam, har precis duschat och linne den bollen har somnat i soffan... så jag tönkte börja plugga lite svenska NU. har fått panik nu på kvällen så varför inte börja nu lixom...

var iaf och kollade på världens bästa kompisar och kusiiiin som tävlade idag och alla var så duktiga. jag blir stolt! och sen när vi kom hem så hade mamma, pappa och ia lagat hembakad pizza, muuumms!! och efter maten skulle vi gå till vivo och hyra en film och gissa vem som står framför oss i kön? joo tro det eller ej, CAROLA!! helt sjukt ju! haha värsta chocken vi fick när vi lixom hade stått där ett tag utan att fatta att det var hon, sen helt plötsligt bah shit det är carola :P haha han i kassan såg väldigt söt ut när hon skulle förklara, lite förvånad var han nog :P

nu ska jag gå och klappa på min fina kusin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0