nattinatti

nu får jag börja övningsköra!
idag kom körkortstillstånden så i helgen blir det min premiärtur. aah det blir kuuul!

idag hade vi bara två lektioner, skönt! när jag kom hem så tänkte jag att jag skulle plugga en massa så att jag inte behöver göra det i helgen, men jag somnade i soffan och sov nästan tills jag skulle åka till dansen och nu kom jag hem för ett tag sen så det har inte blivit nåt pluggande för mig idag... men imorgon, då!

imorgon bitti kommer vi inte ha någon el här hemma för dom ska göra nånting så jag vet inte hur jag ska kunna se nånting... men det löser sig, får väl använda en ficklampa eller nåt.

nu blir det snart sängen för mig, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0