om 12 timmar är vi på väg!

nu har jag snart packat klart jag med! imorgon bitti blir det att packa ner smink och tandborste och sånt, men allt annat är klart förutom min mysdress som hänger på tork fortfarande. nu sitter jag bara och väntar på att vicky ska komma hot och göra mig sällskap för imorgon bitti, tiiiiiidigt, bär det av mot arlanda och jag är sjuuukt taggad!! jag tror att jag har öpnnat och stängt min nessesär typ femtio gånger bara för att jag har glömt massa hela tiden, men nu tror jag att allt är med faktiskt.

idag var hela familjen på drottningholm och prommenerade, myyysigt! sen åkte vi till vällingby och jag köpte hårspray, tandkräm och rakhyvlar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0