plugg & hollywoodfruar

Nu ska jag gå och plugga lite ekonomi och drama må¨ste lära mig typ Janis Joplins livshistoria utantill.... lycka till med de...! annars har de bara vart skola som vanligt idag, på engelskan satt jag och jossan och slog varandra på knäna och konstiga grejer för att få fram reflexerna, kul hade vi men vart fan får vi alla konstiga ideér ifrån? haha

När jag kom hem bytte jag om direkt och gick ut och sprang, märks att jag fått up kondisen liiiiite sen jag började i alla fall blir inte helt död direkt i alla fall, tjoho!:D

ne nu måste jag sätta igång med plugget för om en timma börjar Hollywoodfruarna och de vill jag inte missa hehe :)

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0