SUNday

Idag vaknade jag helt av mig själv halv 8, hade egentligen tänkt sova ett bra tag längre men när jag ändå vaknat så tänkte jag att jag skulle ta tillfället i akt, så jag låg och drog mig först ett tag sen gick jag ut och sprang! Shit va grym man känner sig sen! var riktigt skönt ute, lite svalt och sol, perfekt springväder! :) kom hem duschade och sen åt jag frukost. annars idag har jag pluggat lite svenska, skittråkigt sitter typ bara å glor i boken å undrar vad jag håller på med....:s har rensat bland alla miljoner skor i källaren och slängt massa som jag inte använder och som var trasiga. har även suttit och spanat runt på ikeas hemsida, ska nämligen snart åka dit och köpa lite grejer till mitt rum som jag behöver bland annat ett skrivbord + stol och en till byrå så jag slipper ha massa kläder slängda överllat!

nu ska jag ut i solen och äta en banan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0