tjillevippen

Haluba!

Idag har jag varit i skolan, ovanligt? höhö missade bussen men typ 1½ sekund så sprang upp till tunnelbanan igen och åkte till blackeberg, där mötte jag Johanna och Kalle och hade sällskap med dom hem, trevligt :) Johanna började flina åt en snubbe som sprang brevid bussen och missade den tills hon såg att Lotta också sprang där brevid så hehehe stackars dig Lotta :(<3

Ville få med Johanna på en joggingrunda nu när det var så fint väder idag men hon var tvungen att plugga så jag tänkte ta min bästa vän musiken och springa själv men då hade tydligen Issa samma planer som mig så vi gjorde sällskap och tog oss en runda och det gick faktiskt riktigt bra måste jag säga med tanke på att min kondis säkert ligger på nästan noll för tillfället hehe... men det ska de nu bli ändring på! Ska försöka få med mig Issa ut och springa på tisdag mornar när jag har sovmogon framöver! Får se hur det kommer gå men vi får hålla tummarn!

Imorgon är det skola som vanligt sen är det återträff i Tappen, ska bli kul! :)

Och här är en del bilder från Danmark också! ;)

Puss och Godnatt


Rådhustoget, här satt vi på dagarna och åt nudlar eller en god glass :)

LOVE YOU!

Christiania

Christiania


no photo, yeah right dude!

mums, typ godaste take away maten på gatan asså! nudlar<3

haha, hash maknaden.....


Kommentarer
Postat av: Lotta

hahaha jag blev lite ledsen i ögat när jag missade bussen :( <3

2010-04-14 @ 21:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0