FREDAG

Hann inte med att blogga något igår men jag var först och åt lunch med Johanna eftersom jag slutat tidigt, sen missade jag bussen hem och då tyckte jag inte de var värt att åka hem längre, jag skulle bara få sitta på en buss fram och tillbaka eftersom jag skulle iväg och träna i åkeshov med Johanna sen. Så istället gick jag runt i stan ett jävla bra tag och sen till Åkeshov. Först tränande vi Bodypump, och herrejävlar jag trodde jag skulle dö..... behöver verkligen träna upp mina muskler kände jag för var helt död i både armar och ben... självklart var de typ 10000 år tills bussen gick hem så vi gick in och tränade på gymmet i typ en halvtimma innan vi åkte hem :)

Idag har jag bara haft spanska sen var tydligen engelska läraren inte där och då var det aslångt kvar till matten som också var sista lektionen så struntade i de och åkte hem istället. På väg till tunnelbanan fick jag en fet hjärtattack när jag trodde jag glömt mina nycklar nånstans, men sen hittade jag dom som tur var. precis när vi ska gå igenom spärrarna fick jag min andra hjärtattack, den här gången var det mobilen som var borta! fick lite smått panik eftersom jag trodde den låg på en bänk i korridoren så jag sprang tillbaka till skolan och upp för alla trappor men som tur var hade jag bara glömt den i skåpet. Sprang tillbaka till tunnelbanan för att hinna med bussen hem. de gjorde jag också så kl 11 var jag redan hemma idag :) Har hunnit att träna, tog mig en joggingrunda och hoppade hopprep ute till musik haha :D När jag kom in åt jag lite yoghurt och satte mig på balkongen i solen och läste solo , sen började de regna :(


Ge mig sommar, sol och VÄRME NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0