det började i fredags...

...fest hos elin, mycket händelserik, trevligt folk, tar bussen hem till mig, somnar bums, upp tidigt, volontärer på prideparaden, inte så slitsamt jobb, äta kebab med bröd, prata med en kines och annat folk, komma in på pride park, ta en massa gratisgrejer, springa till bussen, äta på max, matkoma, hem och packa mina grejer, springa in på ica, köpa godis, bussen till nyckelby, gå nästan hela vägen, fixa kastspö för vi tänkte fiska hela natten, gå in och kolla på film en stund innan vi går ut, somnade, vaknade klockan 11 på morgonen, utvilade men inget fiskande blev det, åt frukost, paddlade kanot i storm, fick panik och skrek, lyckades ta oss i land, gick till en brygga, fiskade, pratade, spelade kort, åt godis, gick till en annan brygga, och ännu en brygga, gick till några klippor, kroken fastnade, kämpade för att få loss den, lyckades, fick lite bottennapp, gick hem.

Jag kan bara säga att jag har världens bästa vän, hon är underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0