Bara för att jag har tråkigt

SENASTE:
1. Dryck: te
2. Telefonsamtalet: Mamma
3. SMS:
Vicky! <3
4. Sång du lyssnade på: Make it in time- Erik Hassle
5. Gången du grät: vet inte.. ett tag sen 


HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: kanske
7. Har någon varit otrogen mot dig: nej
8. Ångrat något:
ja, men det kan man inte göra nåt åt iaf :P
9. Förlorat någon speciell person: ja

10. Varit deprimerad: det är väl en sjukdom? med klart man känt sig lite deppig!
11. Varit så trött att du somnat sittandes: jaadå


ÅR 2009 HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: jaa
16. Fått ditt hjärta krossat: njaa, lite kanske
17. Skrattat så att du har börjat gråta: jaaa, många gånger :)
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Jaa absolut!!
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: det visste jag redan innan :)
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: ohja

21. Pussat någon: jaa :)

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: ingen aning...
23. Hur många barn vill du ha: vet inte
24. Har du några husdjur: en hund :)
25. Vill du ändra ditt namn: ne, det skulle bli lite jobbigt

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: var på restaurang med familjen :)
27. Vilken tid vaknade du idag: först havl sju och sen somnade jag om till typ elva :)
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: sov eller försökte sova
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra?: inget speciellt tror jag!
30. Senaste gången du träffade din pappa: han sitter här bredvid mig :)
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jag är nöjd :)
32. Vad lyssnar du på just nu: Teven som står på!
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Max: haha, jaa faktiskt :P 
34. Vad gör dig irriterad just nu: Jag är inte irriterad

OM DIG:

37 Vad är ditt namn:  Josefine Elvira Kalmbäck
38. Stjärntecken: jungfru!

39. Kille eller tjej: tjej
40. Grundskola: norra ängby och nya elemenetar
41. Gymnasie: Thorildsplan
42. Högskola: vet inte än
43. Hårfärg: blooont
44. Långt eller kort: ganska långt faktiskt
45. Längd: 168
46. Vad gillar du gällande dig själv: jag vet inte, trevlig eller snäll kanske?
47. Piercings: öronen!
48. Tattoos: ingen..
49. Höger eller vänster: höger!

 

DIN FÖRSTA:
51. Operation: ingeeen
52. Piercing: öronen
53. Tatueringen: har ju ingeen
54. Bästa vän: Anna kanske, eller elin! <3<3
55. Sporten du spelade: Fotboll och innebandy
56. Husdjur: finaste govi :)
57. Vaccination du minns: fästing!!
58. Konsert: vet inte... typ nickelodeon?
59. Förälskelse: haah david på dagis tror jag :P
60. Alkohol du drack: kommer inte ihåg, nån vodka eller nåt säkert :P


JUST NU:
61. Äter du: ingenting
62. Dricker du: ingenting heller 
63. Är du på väg att: göra ingenting
64. Lyssnar du på: ERIK HASSLE!!!!!! <33
65. Väntar du på: att maten ska bli klar


DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: ja:)
67. Vill du gifta dig: ja de vill jag
68. Karriär i åtanke: ingen aning... :O

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: båda
70. Kramar eller pussar: båda, fast mest pussar!
71. Kortare eller längre: längre
72. Yngre eller äldre: helst äldre
73. Romantisk eller spontan: båda
74. Snygg mage eller snygga armar: haha båda :D
75. Tatueringar eller piercingar: tatueringar
76. Känslig eller inte: lagom, lite känslig :)
77. Ragg eller förhållande: svårt... båda är braaaa :P
78. Bråkstake eller tveksam: nej tack?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0