dagen före fredag!

Idag fick alla sluta tidigt förutom vi som ska till spanien för vi var tvungna att stanna kvar på halvdagen och göra klart power pointen, slutade typ klockan två så det var rätt hyffsat i alla fall, dock missade jag precis bussen så var tvugen att vänta på nästa.... träffade söta millan på bussen också :) för en gångs skull var det inte långa hemska köer när man skulle hem så jag trodde jag skulle komma hem "i tid" men naaaaaaaaaaaaae inte gör man de, för istället för köer var de en jävla lastbil som körde in i bussen så backspegeln ramla av så då skulle de komma en ny buss som inte kom fören efter 100 år så jag tog en promenad och följde millan en bit på vägen, men de var bara trevligt :)

pluggade lite spanska när jag kom hem i typ en timma sen fick jag den stora äran att fixa middag -.- det är bara jag och pappa hemma ikväll så jag gjorde något riktigt avancerat och kokade nudlar! Nu ska jag skicka in engelska bokrecensionen, fixa håret om jag orkar (tveksamt), plugga ännu mer spanska och slutligen SOVA! :)




Och för alla fd tappen barn så hörde jag rykten idag om att det troligen är återträff innan påsklovet nångång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0