håååååååååååååååltimma

Vi har håltimma och jag har inget att göra....

Klädsel
Vad har du på dig idag:
svarta legging, svart linne och en röd kofta
Vad använder du just nu för skor: ett par svart varma från vagabond som jag snott av issa
Favoritfärg på kläder: jävligt tråkigt men svart!

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Antonia & Josefine
Du delade en drink med: ?
Du gick på bio med: Sara & Lotta <3
Du gick på stan med: kommer inte ihåg....
Skällde på dig: ingenaning

Senaste
Låt du hörde:
here we are - breaking benjamin
Film du såg: Making Mr Right
Mat du åt: en limpmacka
Kram: hmmm, josefine tror jag
Känslan: PALLA VARA SJUK!
Ilska: imorse när jag ville fortsätta sova...........
Resa: Mallorca i sommras
Glädje: nu? :)
Dröm: inatt
Boken du läste: typ the it girl, fat jag läste vara några kapitel....
Personen du träffade: alla i skolan
Personen du pratade i telefon med: Sara tror jag
Personen du fick sms av: Josefine
Gången du åt en 7-eleven korv: tror jag inte har ätit en 7-eleven korv?
Gången du var utomhus: imorse, ntä jag gick till skolan
Gången du sov: I natt!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: hmmm, typ i torsdags tror jag...
Saken du köpte:
två tröjor igår :)

Om dig

Namn: Victoria
Ålder: 17
Smeknamn: Vicky
Syskon: en storasyster
Sysselsättning: alllt
Linje/klass: sam ekonomi
Hårfärg: brunt
Ögonfärg: Grön/bruna
Skostorlek: 38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0