home sweet home

Idag har jag varit hemma hela dagen, bussen kom aldrig och det har tydligen vart helt kaos och mils långa köer enda från ekerö c så det var väl lika bra att man var hemma och slapp sitta där i en trång buss i flera timmar!
Har i alla fall packat lite halvt eftersom jag åker till spaninen imorgon, har även varit ute i över en timma på en liten promenad och skottat snö, duktigt gjort utav mig tycker jag! :) kommer in och är skithungrig och ska äta lunch, självklart finns det typ ingenting att äta då, fick bli lite mackor och juice då istället...

ne, nu ska jag gå och kolla om det är något kul på tv!

Hörs nästa vecka när jag är tillbaka i kalla Sverige!

PUSSSSSS♥



YOU MAKE ME HAPPY! :) 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

TACK JOSSA! Du är söt! <3333

2010-02-24 @ 20:11:11
URL: http://runaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0