Igår

Igår var ju jag och lotta i flottsbro och åkte skidor hela dagen. jag gick upp vid kvart i åtta och satte på mig alla 10000 lager av kläder för att inte frysa till döds och åt frukost. Sen fick vi sjutss till flottsbro. Vi var framme lite innan tio, först ställde vi om ett par skidor som lotta fick låna av mig, och självklart var det skitsnygga killar som jobbade i uthyrningen som hjälpte oss ;)

Sen började vi i alla fall åka och jag lyckades göra dagens första vurpa! Vi försökte även på oss hoppen och dom där typ bänkarna eller vafan de kallas (typ reel???) jag var dock lite för feg för hoppen för jag vågaed aldrig riktigt ta ordentligt med fart så de vart aldrig något ordentligt hopp men sista gången precis innan vi skulle hem så körde jag på ordenligt och herre jävlar då flög jag och självklart så ramlade jag också haha... men men vi fick oss ett gott skratt i alla fall ;)



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0