skoooooooooooooooooooooooola -.-

Just nu har vi samhällskunskap, och jag vill bara hem är trött, ont i huvudet och vill bara sova…

I helgen har jag i alla fall vart sambo med johanna, hon var ensam hemma så jag flyttade in och häll henne sällskap (: I fredags kom Sara, Lotta och Fia också till Johanna vi åt middag, pratade och hade de mysigt. När alla hade gått  var jag och johanna så trötta så vi somnade ganska snabbt. På lördag morgon vaknade vi vid 11 tiden och både jag och johanna hade då lyckats bli förkylda…. Vi orkade i alla fall ta oss en tur till Ekerö Centrum, vi köpte massa frukt, kex och soppa med oss hem. Resten av dagen spenderades i varsin soffa framför tvn med varsitt täcke, blev god fruktsallad och så kollade vi på melodifestivalen och 40 year old virgin. Sedan la vi oss i sängen och spelade UNO innan vi somnade (:

Även söndag blev att ligga i soffan och kolla på film hela dagen och lite UNO spelande blev det också. Vid fem tiden åkte jag i alla fall hem tog en välförtjänt dusch och åt middag med mami och kollade på blåsnigen, sen somande jag, vakande dock typ 10000 gånger i natt och tröodde varje gång det var morgon och att jag skulle gå upp men då visade det sig att klockan bara vartyp 2……

 

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0