Bio ikväll!

Nu har jag precis kommit hem, var först och tränade med Lotta i åkeshov, först gymmde vi en timma sen tog vi oss också en simtur i poolen men de var liiite för kallt i vattnet tyckte vi så vi gick upp efter kanske 30 min och gick och duscha istället och värmde oss i bastun! :)

sen åkte vi till vällingby, jag kortade av min klocka så nu ramlar den inte längre av! vi gick sen till vällingehus och käkade lunch, blev wokade nudlar med kyckling och grönsaker (:

Nu tänkte jag försöka fixa lite bra musik så jag har något att lyssna på när jag ska inviga mina nya hörlurar jag fått! sen ikväll blir bio med Jossan, vi ska se luftslottet som sprängdes! <3

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0