bussjävel

Ännu en ny vecka! dagen har kännts vääääldigt lång, sluatde skolan vid 4, träffade älskade Lotta i
Brommaplan så fick sällskap på bussen! :) Efter Lotta gått av bussen så börjar jag lyssna på musik och
så sommnade jag precis som vanligt hehe, vaknar av att bussen står helt stilla och jag är HELT ensam kvar,
busschauffören och alla hade gått av för bussen hade tydligen gått sönder så jag fick gå de sista typ 2Km hem!
Fy fan, de var inte kul! kallt, snöar och gå hela vägen hem ensam i mörkret! :(

Tog en varm dusch när jag kom hem för att tina upp mig lite. nu har jag precis målat naglarn och om ett tag
blir det middag. sen måste jag plugga! :(

och imorgon blir jag gammal!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0